foto's appartement - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Nicole Segers - WaarBenJij.nu foto's appartement - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Nicole Segers - WaarBenJij.nu

foto's appartement

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 September 2009 | Hongarije, Boedapest

Ik ontdek net dat je maar 10 foto's op je waarbenjij.nu site kunt plaatsen. Dus hierbij de link naar de foto's van het appartement:

• 10 September 2009 - 16:25

Wendy:

Wowwwwww!! Nicole, dat was zeker het zoeken en wachten waard!!
    Maak er iets moois van!

• 10 September 2009 - 19:40

Hilde:

Woow Nicole! Vet mooie verblijfplaats heb je! Echt fijn dat je dit gevonden hebt. En de omgeving daar is ook prachtig zo te zien! Lucky you!

• 11 September 2009 - 11:48

Corine:

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag doe eens normaal!!! wat een VILLA! Echt tè relaxed! zeg... tis wel de bedoeling dat je na deze maanden gewoon weer terug komt he :P

• 11 September 2009 - 20:44

Sophie:

Waahahaha super gaaf man! Haha ik wil ook naar 't buitenland en dan zo'n appartement hebben!!
    Fijne dag maandag!!

• 12 September 2009 - 15:03

Lydia:

hee nicole!

budapest is echt een mooie stad he? ik heb net even je berichtjes gelezen op je site en t klinkt leuk allemaal wat je daar gaat doen enzo! en wooow jij hebt echt een super gaaf appartement gewoon echt leuk joh!
    nou als je je een x verveelt moet je mijn verhalen maar eens lezen op www.lydiamascini.waarbenjij.nu haha ik zit namelijk in Antwerpen 5 maandjes!
    groetjes lydia vanuit belgie

• 12 September 2009 - 15:41

Suus:

wat?! haha jou appartement is echt vet stoer mooi man. Wij nederlanders zijn gek dat we in die krotten van studenten huizen gaan wonen. Nu ben ik toch stiekem wel jalours op je. Geniet van je mooie huisje meisje!

• 12 September 2009 - 18:16

Lys:

WOW NICOLE! Dat is een gaaf appartement!!! :O

• 13 September 2009 - 17:46

Lieve:

Niet normaal! Ik ben jaloers. Dat bad ziet er ook zeker relaxed uit, al uitgeprobeerd? Veel plezier maar dat zal wel goedkomen. xx

• 13 September 2009 - 19:51

Hub En Franca:

Nicole gefeliciteerd met je verjaardag,wat een prachtig appartement!
    Een fijne dag in je penthouse.

• 14 September 2009 - 10:47

Hilde:

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! feest ze vanavond :)

• 14 September 2009 - 10:50

Fam. Wouters:

Hoi Nicole,
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wij wensen je een leuke en gezellige dag toe.
    Aan de foto´s te zien zal je dat wel gaan lukken.
    Geniet van je tijd daar.
    Groetjes,
    Wilgard, Jacqueline, Stijn en Iris.

• 14 September 2009 - 11:58

Fam Vervoort:

Hoi Nicole,van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wensen je een fijne, gezellige en leerzame tijd in Budapest.Geniet ervan want het is zo voorbij. Groetjes ook vanaf Reusel kermis.
    Johan,Sjan, Rob,Bas,Ingrid,Hein Vervoort

• 14 September 2009 - 13:20

Opa/Oma:

Nicole,
    Allereerst,van harte GEFELICITEERD met je 20 ste Verjaardag.
    Maak er een fijne dag van.
    We zien, je hebt je geweldig droomhuisje/huis gevonden.
    We zullen je verslagen met plezier blijven volgen. groetjes

• 14 September 2009 - 14:10

Waiyan:

GEFELICITEERD!!!!

• 14 September 2009 - 18:09

Piet En Marianne:

nicole, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat je reusel kermis moet missen, maar zo te zien en lezen is het daar ook prima! feesten kun je tenslotte overal, wat een mooi appartement heb je, geluksvogel, geniet ervan en studeer ze!

• 14 September 2009 - 23:04

Lieve:

Sohee luxe, toe maar! En dan zit ik hier in mijn kleine kamertje!
    Je hebt het verdient, maak maar goed veel foto's!
    En feest ze nog vanavond! ;)
    XX