Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Nicole Segers - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Nicole Segers - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 December 2009 | Hongarije, Boedapest

Szia!


Bedankt voor alle lieve kerstwensen!

Mijn tentamens zijn allemaal goed gegaan, nu alleen de punten nog even afwachten. Ik verwacht dat ze binnenkort op internet gepubliceerd worden.

Donderdag ben ik gaan uit eten met alle Nederlanders om te vieren dat de tentamens erop zaten voor de meesten. Vrijdag, David Guetta concert was hartstikke leuk en gezellig! Zaterdag ben ik gaan uit eten met mijn huisgenoten omdat het de laatste avond was voor Kathi, mijn Duitse huisgenote. Het had die dag ontzettend veel gesneeuwd, dus we hebben toen ook een mooie sneeuwwandeling kunnen maken. Daarna hebben we nog een drankje gedaan in Szimpla, een typisch Hongaarse kroeg. Zondagmiddag hebben we afscheid genomen van Kathi. Aan het begin van deze week heb ik nog wat laatste dingetjes geregeld op de universiteit en mijn paspoort opgehaald. Dinsdagnacht heb ik afscheid genomen van Pier Paolo, mijn Italiaanse huisgenoot. Dus nu ben ik helemaal alleen in dit gigantische appartement, erg luxe!

Vanavond hebben we een kerstdiner met 15 uitwisselingstudenten bij Anthony thuis. Iedereen brengt een ander gerecht mee. Morgenavond denk ik dat we gewoon met de Nederlanders eten, dat is toch makkelijker dan weer met een hele grote groep. Ik heb tot dusver nog geen plannen voor tweede kerstdag. Met Nieuwjaar hebben we waarschijnlijk eerst een flatparty en daarna gaan we naar een discotheek, zoals het er nu naar uitziet. Maar we hebben nog geen kaartjes gekocht, dus nog niets ligt vast. Kortom, ik zit hier niet stil en vermaak me prima, ondanks dat er steeds meer mensen naar huis vertrekken.

Hierbij wil ik jullie allemaal hele prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar toewensen!


Liefs, Nicole

P.S. Nieuwe foto's op http://www.mijnalbum.nl/Album=AH78KKOF

  • 24 December 2009 - 18:10

    Hub En Franca :

    Nicole fijne vakantie, je hebt het er opzitten en wij wensen je fijne feestdagen en een goede start voor 2010.

  • 28 December 2009 - 16:15

    Suus:

    zo ik ben ook weer helemaal op de hoogte. Afgelopen weken zijn erg druk geweest dus niet veel tijd gehad je verhalen te lezen. Nu eindelijk ff rust na een lange stage periode en een aantal drukke werk dagen voor de kerst. Veel plezier nog met oud op nieuw.

  • 30 December 2009 - 18:57

    Fam Vervoort:

    Nicole, je staat er goed op. Wat een belevenissen en het nieuwe jaar beginnen met vakantie, geniet ervan. Een hele spetterende jaarwisseling en een hele fijne vakantie. Groetjes en de beste wensen voor 2010 Johan, Sjan, Rob Ingrid en Hein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Nicole

Actief sinds 24 Aug. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 24810

Voorgaande reizen:

20 Februari 2017 - 08 Maart 2017

Rondreis Costa Rica

01 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Aiesec stage @ Tourism Department, Padang

01 September 2009 - 31 Januari 2010

Studeren aan Corvinus University Budapest

Landen bezocht: