Nog één nachtje in Nederland! - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Nicole Segers - WaarBenJij.nu Nog één nachtje in Nederland! - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Nicole Segers - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje in Nederland!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

31 Augustus 2009 | Nederland, Bladel

Szia! (hongaars voor 'hallo')

Het is bijna zover! Morgen vertrek ik rond 12:30 vanaf Eindhoven Airport richting Boedapest. Daar zal mijn tandem-student (een Hongaarse studente van de Corvinus University) op me staan wachten. Ik heb voor de eerste vier nachten een hostel geboekt en zal van daaruit op zoek gaan naar een flat en huisgenoten.

Verder wil ik iedereen nog ontzettend bedanken voor alle lieve woorden, kaartjes en cadeau'tjes!

Tot het volgende berichtje vanuit Boedapest!

Groetjes, Nicole

  • 01 September 2009 - 08:14

    Marianne En Fred:

    We zijn heel benieuwd naar je verhalen. Boedapest is een fantastisch mooie stad met grote cultuur verschillen. benieuwd hoe jij als student het allemaal mee gaat maken.

  • 01 September 2009 - 15:34

    Lysanne:

    Hey Nicole! Hoe is het daar? Past het allemaal in je koffer?? ;)

  • 02 September 2009 - 06:48

    Hilde:

    Nicole! Hoe gaat het met je? Hoe was je reis en je eerste nachtje in het hostel? Succes met de zoektocht naar een kamer!

  • 02 September 2009 - 16:09

    Corine:

    Szia!
    How are You!? Vertel vertel, ben erg benieuwd naar je eerste dag(en) daar!! is het nog lekker weer daar? enne wat vond je van het eerste cadeau??
    Kusje!
    ps wat is je skype naam? ik kan je niet vinden!

  • 04 September 2009 - 17:26

    Suus:

    hey jippie ik heb je site ook gevonden:). Ben benieuwd of je al leuke huisgenoten en een flat hebt kunnen vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bladel

Nicole

Actief sinds 24 Aug. 2009
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 24818

Voorgaande reizen:

20 Februari 2017 - 08 Maart 2017

Rondreis Costa Rica

01 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Aiesec stage @ Tourism Department, Padang

01 September 2009 - 31 Januari 2010

Studeren aan Corvinus University Budapest

Landen bezocht: